sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Täydelliset kynnet täydelliseen iltaan

Viime postauksessa esittelin ihanan glitterplacementin, epävarmoilla koristeluilla. Tällä kertaa esittelen teille kynnet, joihin olin erityisen tyytyväinen. Näitä kynsiä huomasin vähän väliä tuijottavani. Nämä kynnet ovat tällä hetkellä minulle erittäin tärkeät, sillä ne koristivat kynsiäni sinä iltana, kun poikaystäväni kosi minua <3 Paremmin ei olisi voinutkaan osua :)

Kolmas kerta siis toden sanoo ja löysin nyt siis I snow you love me:lle loistavat lakkaparit ja koristelut. Käytin näihin kynsiin aikaisemmin kaapista löytämiäni chevrontarroja.

Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa, joten niitä nyt saatte:




Lopuksi vielä sormuksen kanssa ;) <3





Käytetyt:
OPI- I snow you love me
OPI - My favourite ornament
Essie - Mint candy apple
Gina Tricot - White


10 kommenttia:

  1. Onnea! Hyvänäköiset kynnetkin osuneet kosintahetkelle.. I Snow You Love Me sopii asiayhteyteen. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Muistan sanoneeni pariin kertaan, että "mulla on niiiin kauniit kynnetkin!" :D

      Poista
  2. Ooiih, onnea teille! ♡
    Ja todella kauniit kynnetkin olet tehnyt ^_^

    VastaaPoista
  3. Paljon onnea! Nimettömän koristelu sopii mainiosti sormuksen kanssa ja muutenkin kauniit lakkaukset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja samaa mieltä olen tuosta nimettömän koristelusta :)

      Poista